2015. február 13., péntek

FONTOS!

Sziasztok, Gombócok! 
Na, jó. Érdekes egy becenév, de ez volt az első, ami eszembe jutott, szóval leírtam. Akkor közlöm is veletek, ami az eredeti közlendőm lett volna. Mint azt már írtam nektek a 8. résznél, jövő héten elutazom egy hétre. Még mindig nem tudom, hogy lesz e esélyem géphez jutni, de azt majd meglátjuk akkor. Őszintén sajnálom, ha jövő héten nem fogok tudni új résszel szolgálni, de azt megígérhetem, mindent megteszek, hogy sikerüljön összehozni egy megosztható fejezetet, az már más kérdés, hogy képes leszek e rá, vagy nem. Reménykedjünk, hogy lesz időm és energiám ehhez. 
Másodszor pedig szeretném megköszönni a több mint 1000 megtekintést és 5 feliratkozót, valamint az összes commentet, amit írtatok. Ezek mind nagyon sokat jelentenek és rengeteget segítenek a minél hamarabb, jobb részek megírásában. Rettentően ösztönző, hogy tudom, vannak olvasóim, akiket tényleg érdekel, amit írok. 
Szóval csak szeretném még egyszer megköszönni, hogy vagytok nekem, továbbra is maradjatok csodálatosak, a hozzászólásokat, mint mindig most is várom a részekhez érdekes véleményeiteket! Sajnálom, hogy nem tudtam ma új résszel szolgálni és, hogy egy ideig talán még nem is tudok, de mint mondtam mindent megteszek értetek! Remélem, nem haragudtatok meg és továbbra is maradtok kedves olvasóim. Mindenkinek további szép estét, még szebb éjszakát, és annál is szebb életet!:D 
Szeretettel,

Hope

4 megjegyzés:

  1. Jóóóóóó utaaaaaat!!!!!!
    Érezd jól magad és még többen várunk majd vissza ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem tudom, hogy megkaptad-e az e-mailemet, mindenesetre itt is leírom: elkészült a fejléced. Katt érte a linkre: http://rose-criticism.blogspot.hu/2015/02/fejlec-rendeles-11.html
    Ölel, Rose :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rose! Nagyon szépen köszönöm. Egyszerűen gyönyörű lett! Őszintén megérte várni rá! Hope

      Törlés